«Средняя общеобразовательная школа-лицей № 7» https://7-semey.edu.kz/ ru «Средняя общеобразовательная школа-лицей № 7» DataLife Engine «Педагогикалық идеялар фестивалінің» мектепішілік кезеңі өтті https://7-semey.mektebi.kz/main/1862-pedagogikaly-idejalar-festivaln-mektepshlk-keze-tt.html https://7-semey.mektebi.kz/main/1862-pedagogikaly-idejalar-festivaln-mektepshlk-keze-tt.html 2025 жылдың 14 қараша күні мектебімізде шығармашыл ұстаздарға арналған республикалық «Педагогикалық идеялар фестивалінің» мектепішілік кезеңі өтті.
Бұл шараның басты мақсаты – педагогтердің кәсіби шеберлігін шыңдау, олардың жаңа форматтағы жұмыс тәсілдерін қолдау және озық тәжірибелерді білім беру процесіне енгізу.

Мектепішілік турға әр пән бірлестігінен белсенді, жаңашыл мұғалімдер қатысып, өздерінің авторлық идеяларын, заманауи әдіс–тәсілдерін, тиімді педагогикалық технологияларын және цифрлық білім беру құралдарын ортаға салды.
Қатысушылар өз әдістемелік жобаларын қорғап, бір-бірімен тәжірибе алмасып, кәсіби пікірталас алаңын құрды.

Байқаудың мектепішілік кезеңі мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндіктерін танытуға, кәсіби серпіліс жасауға және алдағы аудандық, қалалық кезеңдерге жолдама алуға мүмкіндік берді.
Фестиваль барысында ұсынылған жұмыстар ұстаздардың үздік инновациялық тәжірибелерін насихаттауға және оларды әрі қарай дамытуға бағытталды.







]]>
2025 жылдың 14 қараша күні мектебімізде шығармашыл ұстаздарға арналған республикалық «Педагогикалық идеялар фестивалінің» мектепішілік кезеңі өтті.
Бұл шараның басты мақсаты – педагогтердің кәсіби шеберлігін шыңдау, олардың жаңа форматтағы жұмыс тәсілдерін қолдау және озық тәжірибелерді білім беру процесіне енгізу.

Мектепішілік турға әр пән бірлестігінен белсенді, жаңашыл мұғалімдер қатысып, өздерінің авторлық идеяларын, заманауи әдіс–тәсілдерін, тиімді педагогикалық технологияларын және цифрлық білім беру құралдарын ортаға салды.
Қатысушылар өз әдістемелік жобаларын қорғап, бір-бірімен тәжірибе алмасып, кәсіби пікірталас алаңын құрды.

Байқаудың мектепішілік кезеңі мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндіктерін танытуға, кәсіби серпіліс жасауға және алдағы аудандық, қалалық кезеңдерге жолдама алуға мүмкіндік берді.
Фестиваль барысында ұсынылған жұмыстар ұстаздардың үздік инновациялық тәжірибелерін насихаттауға және оларды әрі қарай дамытуға бағытталды.







]]>
admin Fri, 14 Nov 2025 22:54:59 +0600
Аналитический отчёт по результатам анкетирования «Использование искусственного интеллекта и нейросетей в образовательном процессе» (1 четверть 2025 учебного года) https://7-semey.mektebi.kz/main/1864-analiticheskij-otchet-po-rezultatam-anketirovanija-ispolzovanie-iskusstvennogo-intellekta-i-nejrosetej-v-obrazovatelnom-processe-1-chetvert-2025-uchebnogo-goda.html https://7-semey.mektebi.kz/main/1864-analiticheskij-otchet-po-rezultatam-anketirovanija-ispolzovanie-iskusstvennogo-intellekta-i-nejrosetej-v-obrazovatelnom-processe-1-chetvert-2025-uchebnogo-goda.html









]]>










]]>
admin Mon, 10 Nov 2025 23:35:47 +0600
Педагог-исследователь из Семея представила инновационные подходы в обучении английскому языку https://7-semey.mektebi.kz/bz-turaly/nashi-dostizhenija/1861-pedagog-issledovatel-iz-semeja-predstavila-innovacionnye-podhody-v-obuchenii-anglijskomu-jazyku.html https://7-semey.mektebi.kz/bz-turaly/nashi-dostizhenija/1861-pedagog-issledovatel-iz-semeja-predstavila-innovacionnye-podhody-v-obuchenii-anglijskomu-jazyku.html Тематика её выступления — «Innovative Approaches in Teaching: Storytelling as a Tool of Improving Speaking Skills» («Инновационные подходы в обучении: сторителлинг как инструмент развития навыков говорения»).
Целью семинаров стало распространение опыта и методических приёмов эффективного использования сторителлинга в процессе обучения для развития устной речи учащихся.
Мероприятие было организовано компанией ТОО ENGLISH BOOK, официальным дистрибьютором издательства Macmillan Education в Казахстане.
Таким образом, педагог-исследователь Кибатбаева М. В. представила свою авторскую методическую разработку, направленную на повышение коммуникативных навыков обучающихся посредством сторителлинга, продемонстрировав инновационный и практико-ориентированный подход к преподаванию английского языка.








]]>
Тематика её выступления — «Innovative Approaches in Teaching: Storytelling as a Tool of Improving Speaking Skills» («Инновационные подходы в обучении: сторителлинг как инструмент развития навыков говорения»).
Целью семинаров стало распространение опыта и методических приёмов эффективного использования сторителлинга в процессе обучения для развития устной речи учащихся.
Мероприятие было организовано компанией ТОО ENGLISH BOOK, официальным дистрибьютором издательства Macmillan Education в Казахстане.
Таким образом, педагог-исследователь Кибатбаева М. В. представила свою авторскую методическую разработку, направленную на повышение коммуникативных навыков обучающихся посредством сторителлинга, продемонстрировав инновационный и практико-ориентированный подход к преподаванию английского языка.








]]>
admin Mon, 10 Nov 2025 16:09:41 +0600
Педагог-исследователь из Семея представила инновационные подходы в обучении английскому языку https://7-semey.mektebi.kz/bz-turaly/nashi-dostizhenija/1860-pedagog-issledovatel-iz-semeja-predstavila-innovacionnye-podhody-v-obuchenii-anglijskomu-jazyku.html https://7-semey.mektebi.kz/bz-turaly/nashi-dostizhenija/1860-pedagog-issledovatel-iz-semeja-predstavila-innovacionnye-podhody-v-obuchenii-anglijskomu-jazyku.html Тематика её выступления — «Innovative Approaches in Teaching: Storytelling as a Tool of Improving Speaking Skills» («Инновационные подходы в обучении: сторителлинг как инструмент развития навыков говорения»).
Целью семинаров стало распространение опыта и методических приёмов эффективного использования сторителлинга в процессе обучения для развития устной речи учащихся.
Мероприятие было организовано компанией ТОО ENGLISH BOOK, официальным дистрибьютором издательства Macmillan Education в Казахстане.
Таким образом, педагог-исследователь Кибатбаева М. В. представила свою авторскую методическую разработку, направленную на повышение коммуникативных навыков обучающихся посредством сторителлинга, продемонстрировав инновационный и практико-ориентированный подход к преподаванию английского языка.








]]>
Тематика её выступления — «Innovative Approaches in Teaching: Storytelling as a Tool of Improving Speaking Skills» («Инновационные подходы в обучении: сторителлинг как инструмент развития навыков говорения»).
Целью семинаров стало распространение опыта и методических приёмов эффективного использования сторителлинга в процессе обучения для развития устной речи учащихся.
Мероприятие было организовано компанией ТОО ENGLISH BOOK, официальным дистрибьютором издательства Macmillan Education в Казахстане.
Таким образом, педагог-исследователь Кибатбаева М. В. представила свою авторскую методическую разработку, направленную на повышение коммуникативных навыков обучающихся посредством сторителлинга, продемонстрировав инновационный и практико-ориентированный подход к преподаванию английского языка.








]]>
admin Mon, 10 Nov 2025 16:09:41 +0600
Меню https://7-semey.mektebi.kz/main/1859-menju.html https://7-semey.mektebi.kz/main/1859-menju.html
]]>

]]>
admin Mon, 10 Nov 2025 10:57:37 +0600
Меню https://7-semey.mektebi.kz/main/1858-menju.html https://7-semey.mektebi.kz/main/1858-menju.html
]]>

]]>
admin Mon, 03 Nov 2025 12:10:25 +0600
Достижения учителей https://7-semey.mektebi.kz/bz-turaly/nashi-dostizhenija/1855-dostizhenija-uchitelej.html https://7-semey.mektebi.kz/bz-turaly/nashi-dostizhenija/1855-dostizhenija-uchitelej.html

]]>


]]>
admin Sat, 01 Nov 2025 20:19:39 +0600
Лучшие педагоги - STEM https://7-semey.mektebi.kz/bz-turaly/nashi-dostizhenija/1853-luchshie-pedagogi-stem.html https://7-semey.mektebi.kz/bz-turaly/nashi-dostizhenija/1853-luchshie-pedagogi-stem.html В нём приняли участие 30 учителей-тренеров со всего Казахстана, которые уже несколько лет успешно применяют методологию NXplorers в своей профессиональной деятельности. В течение двух дней педагоги получали новые знания и практические навыки под руководством DaNel Hogan.
В их числе — учитель школы-лицея № 7 города Семей Шалаганова Г.К., принявшая активное участие в работе тренинга. По итогам мероприятия все участники получили сертификаты.
Тренинг продемонстрировал, что методология NXplorers активно развивается, совершенствуется и открывает педагогам новые возможности для формирования системного мышления, экологической грамотности и критического подхода к обучению.











]]>
В нём приняли участие 30 учителей-тренеров со всего Казахстана, которые уже несколько лет успешно применяют методологию NXplorers в своей профессиональной деятельности. В течение двух дней педагоги получали новые знания и практические навыки под руководством DaNel Hogan.
В их числе — учитель школы-лицея № 7 города Семей Шалаганова Г.К., принявшая активное участие в работе тренинга. По итогам мероприятия все участники получили сертификаты.
Тренинг продемонстрировал, что методология NXplorers активно развивается, совершенствуется и открывает педагогам новые возможности для формирования системного мышления, экологической грамотности и критического подхода к обучению.











]]>
admin Sat, 01 Nov 2025 20:08:22 +0600
Педсовет https://7-semey.mektebi.kz/main/1854-pedsovet.html https://7-semey.mektebi.kz/main/1854-pedsovet.html Педагогикалық кеңес күн тәртібі:
1. «Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы құндылыққа бағытталған білім беру»  
2. 2025–2026 оқу жылының І тоқсаны бойынша оқу үлгерімі қорытындысы  
3. Мектептегі сыбайлас жемқорлықтың алдын алу. «Ашық мектеп – ашық бюджет» жобасын іске асыру  
4. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспарын жүзеге асыру  
5. Ата-аналар қауымдастығымен жұмыс жүйесі. Қамқоршылық кеңестің қызметі  

Негізгі сұрақ бойынша қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бірлестігінің ұйымдастыруымен «Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы құндылыққа бағытталған білім беру» тақырыбында педагогикалық кеңес аясында тәжірибе алмасу өтті.
Іс-шараның мақсаты – мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіру, сабақ барысында оқушылардың бойына ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды дарыту жолдарын талқылау және тиімді әдістермен бөлісу болды.
Тәжірибе алмасу барысында ең алдымен бірлестік жетекшісі Рахимжанова Э.В. тақырыпқа сай мазмұнды презентация ұсынып, қатысушыларға бағыт-бағдар берді.
Келесі кезеңде Раева Н.А. қазақ тілі сабағында құндылыққа бағытталған ойын түрлерін көрсетті. Бірінші ойында мұғалімдер додекаэдр арқылы Қазақстан Республикасына қатысты сұрақтарға жауап берсе, екінші ойында «Көкпар» атты интеллектуалды сайыс ұйымдастырылды.
Одан кейін Кенжебаева Г.М. ұжыммен топтық жұмыс жүргізіп, педагогтер өз сабақтарында оқу мақсаттарын «Адал азамат» құндылықтарымен қалай ұштастыратынын талдап, қорғап шықты.
Іс-шара соңында Нургалиева Р.А. қатысушылармен бірге рефлексия өткізіп, іс-шараның тиімділігін қорытындылады.
Тәжірибе алмасу мазмұнды, өзара үйренуге бағытталған, педагогтердің кәсіби дамуына септігін тигізген әсерлі іс-шара болды.










]]>
Педагогикалық кеңес күн тәртібі:
1. «Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы құндылыққа бағытталған білім беру»  
2. 2025–2026 оқу жылының І тоқсаны бойынша оқу үлгерімі қорытындысы  
3. Мектептегі сыбайлас жемқорлықтың алдын алу. «Ашық мектеп – ашық бюджет» жобасын іске асыру  
4. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспарын жүзеге асыру  
5. Ата-аналар қауымдастығымен жұмыс жүйесі. Қамқоршылық кеңестің қызметі  

Негізгі сұрақ бойынша қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бірлестігінің ұйымдастыруымен «Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы құндылыққа бағытталған білім беру» тақырыбында педагогикалық кеңес аясында тәжірибе алмасу өтті.
Іс-шараның мақсаты – мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіру, сабақ барысында оқушылардың бойына ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды дарыту жолдарын талқылау және тиімді әдістермен бөлісу болды.
Тәжірибе алмасу барысында ең алдымен бірлестік жетекшісі Рахимжанова Э.В. тақырыпқа сай мазмұнды презентация ұсынып, қатысушыларға бағыт-бағдар берді.
Келесі кезеңде Раева Н.А. қазақ тілі сабағында құндылыққа бағытталған ойын түрлерін көрсетті. Бірінші ойында мұғалімдер додекаэдр арқылы Қазақстан Республикасына қатысты сұрақтарға жауап берсе, екінші ойында «Көкпар» атты интеллектуалды сайыс ұйымдастырылды.
Одан кейін Кенжебаева Г.М. ұжыммен топтық жұмыс жүргізіп, педагогтер өз сабақтарында оқу мақсаттарын «Адал азамат» құндылықтарымен қалай ұштастыратынын талдап, қорғап шықты.
Іс-шара соңында Нургалиева Р.А. қатысушылармен бірге рефлексия өткізіп, іс-шараның тиімділігін қорытындылады.
Тәжірибе алмасу мазмұнды, өзара үйренуге бағытталған, педагогтердің кәсіби дамуына септігін тигізген әсерлі іс-шара болды.










]]>
admin Fri, 31 Oct 2025 20:16:32 +0600
Коучинг https://7-semey.mektebi.kz/main/1856-kouching.html https://7-semey.mektebi.kz/main/1856-kouching.html 2025 жылдың 30 қазан күні Абай облысы, Семей қаласындағы «№7 жалпы орта білім беретін мектеп-лицейінде» әдістемелік жұмыс аясында пән бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтер өз тәжірибелерімен бөлісіп, ұжым мұғалімдеріне коучинг өткізді.

Математика пәнінің мұғалімі Кунгожина Жанар Фазыловна «matol.kz сайтының оқулықтарын математика пәнінен олимпиадаға дайындық барысында пайдалану» тақырыбында өз тәжірибесімен бөлісті. Ол платформа материалдарының оқушылардың логикалық ойлауын дамытуға және күрделі тапсырмаларды шешу дағдыларын жетілдіруге оң әсерін атап өтті. Сондай-ақ олимпиада тапсырмаларының түрлері, оларды шешу жолдары және оқушылармен жұмыс істеу әдістері таныстырылып, әріптестерге тиімді құрал ретінде ұсынылды.  

Математика пәнінің мұғалімі Божко Марина Владимировна қазіргі заманғы цифрлық платформалар — Diffit, Magic School және Обучай-ды пайдалану тәжірибесімен бөлісті.

Ол осы құралдардың көмегімен кез келген пән бойынша жұмыс парақтарын, карточкаларды және тапсырмаларды оқушылардың деңгейі мен қажеттіліктеріне сәйкес жылдам әрі тиімді түрде жасауға болатынын көрсетті. Коучинг қатысушылары платформалардың интерфейсімен танысып, оны оқу үдерісінде қолдану бойынша қадамдық нұсқаулықтар мен ұсыныстар алды.

Коучинг жемісті және достық атмосферада өтті, әріптестер тарапынан үлкен қызығушылық пен көптеген сұрақтар туғызды. Мұғалімдер ұсынылған материалдың практикалық маңыздылығын атап өтіп, алған білімдерін өз жұмысында енгізуге дайын екендіктерін білдірді.

География пәні мұғалімі Асель Күлмесқановна Асылбекова «Қоршаған ортаны қорғау аспектілері бойынша географияны тиімді оқыту жолдары» тақырыбында сөз сөйледі.  

Шығарылымның мақсаты: оқушыларда экологиялық ойлау мен қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыруға бағытталған қазіргі заманғы педагогикалық тәсілдерді география пәні арқылы қарастырып, талдау.  

Тиімді оқыту жолдары мен әдістері: проблемалық және зерттеу тәсілдерін қолдану (жобалық қызмет, шағын зерттеулер, карталармен, статистикамен, бақылау материалдарымен жұмыс). Интерактивті технологияларды пайдалану — пікірталастар, экологиялық ойындар, дебаттар, топтық жұмыстар. Аймақтық және краеведтік материалдарды қосу (жергілікті табиғи нысандардың жай-күйін зерттеу, оларды қорғау акцияларына қатысу). Цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану: интерактивті карталар, ГИС, онлайн платформалар (мысалы, «Яндекс.Карталар», «Google Earth», РГО ресурстары).

Мұғалім тарих пәні Золотова Татьяна Владимировна «Рефлексия – мұғалім мен оқушының өсу құралы ретінде» тақырыбында сөз сөйледі. Мұғалім рефлексияның сабақтағы мәнін – оқушылар мен мұғалімнің бірлескен әрекеті ретінде атап өтті, ол оқу процесін жетілдіруге, әрбір оқушының жеке тұлғасына бағытталуға мүмкіндік береді.

Рефлексияның негізгі мақсаты – оқушылардың қиындықтарды жеңу әдісін түсінуі және өз қызметінің нәтижесін өзін-өзі бағалауы болып табылады.

Ол рефлексияны дайындау және сабақта қолданудың мүмкін артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттап, осы тақырып бойынша презентация көрсетті. Мұғалімдермен бірге «рефлексияны кубикпен» сәтті жүргізді.

География пәні мұғалімі Н.С. Ермұқашева LessonUp платформасын пайдаланып, интерактивті сабақ көрсетті. Интерактивті сабақтар, тесттер, сауалнамалар жасау мүмкіндіктері таныстырылды. Платформаның қысқаша шолуы, оның функциялары мен артықшылықтары айтылды.

Мысалы, LessonUp арқылы технология пәнінен сабақ үлгісі көрсетілді. Интерактивті элементтер ретінде викториналар, сәйкестендіру тапсырмалары қолданылды.

Ұсыныстар:  

* LessonUp-та сабақтар жасау бойынша шеберлік сабақтарын ұйымдастыру.   

* Платформаны оқу процесін цифрландыру жоспарына енгізу.  

* EdTech құралдарын пайдалану бойынша педагогтар арасында тәжірибе алмасуды қолдау.

30 октября 2025 года в рамках методической работы в КГУ «Средняя общеобразовательная школа-лицей №7» города Семей Абайской области педагоги, прошедшие курсы повышения квалификации по предмету  провели коучинг и поделились своим опытом работы с коллегами.

Учитель математики Кунгожина Жанар Фазыловна поделилась своим опытом работы  на тему «Использование учебников сайта matol.kz при подготовке к олимпиаде по математике». Она отметила положительное влияние материалов платформы на развитие логического мышления учащихся и совершенствование навыков решения сложных задач. Также были представлены виды олимпиадных заданий, способы их решения и методы работы с учениками, рекомендованные коллегам как эффективный инструмент.  

Учитель  математики Божко Марина Владимировна поделилась с коллегами ценным опытом использования современных цифровых платформ Diffit, Magic School и Обучай.

Она показала, как с помощью этих инструментов можно быстро и эффективно создавать рабочие листы, карточки и задания по любому предмету, адаптируя их под уровень и потребности учащихся. Участники коучинга познакомились с интерфейсом платформ, получили пошаговые инструкции и рекомендации по их использованию в учебной деятельности.

Коучинг прошёл в продуктивной и дружеской атмосфере, вызвав живой интерес и множество вопросов со стороны коллег. Учителя отметили практическую значимость представленного материала и выразили готовность внедрять полученные знания в своей работе.

Учитель географии Асылбекова Асель Кульмескановна выступила по теме «Эффективные пути обучения географии аспектам охраны окружающей среды»

Цель выступления: Рассмотреть и проанализировать современные педагогические подходы к формированию у учащихся экологического мышления и ответственного отношения к окружающей среде средствами школьного курса географии.

Эффективные пути и методы обучения: Использование проблемного и исследовательского подходов (проектная деятельность, мини-исследования, работа с картами, статистикой, материалами наблюдений). Применение интерактивных технологий — дискуссии, экологические игры, дебаты, работа в группах. Включение регионального и краеведческого материала (изучение состояния местных природных объектов, участие в акциях по их охране). Использование цифровых образовательных ресурсов: интерактивные карты, ГИС, онлайн-платформы (например, «Яндекс.Карты», «Google Earth», ресурсы РГО).

Учитель истории Золотова Татьяна Владимировна, выступила с темой «Рефлексия –как инструмент роста учителя и ученика».

  Учитель, отметила, что рефлексия на уроке — это совместная деятельность учащихся и учителя, позволяющая совершенствовать учебный процесс, ориентируясь на личность каждого ученика.

Основной  целью рефлексии является , осознание учащимися метода преодоления затруднений и самооценка ими результатов своей деятельности. 

Она описала возможные плюсы и минусы при подготовке и применении рефлексии на уроках. Продемонстрировала презентацию на данную тему. Успешно провела с учителями рефлексию с кубиком.  

Учитель географии Н.С.Ермукашева показала интерактивный урок с использованием платформы LessonUp. Возможности создания интерактивных уроков, тестов, опросов. Краткий обзор платформы, ее функций и преимуществ.            Возможности создания интерактивных уроков, тестов, опросов.

Пример урока по технологии с использованием LessonUp. Интерактивные элементы: викторины, задания на сопоставление.

Рекомендации:

•  Организовать мастер-классы по созданию уроков в LessonUp.

•  Включить платформу в план цифровизации учебного процесса.

•  Поддерживать обмен опытом между педагогами по использованию EdTech-инструментов.







]]>
2025 жылдың 30 қазан күні Абай облысы, Семей қаласындағы «№7 жалпы орта білім беретін мектеп-лицейінде» әдістемелік жұмыс аясында пән бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтер өз тәжірибелерімен бөлісіп, ұжым мұғалімдеріне коучинг өткізді.

Математика пәнінің мұғалімі Кунгожина Жанар Фазыловна «matol.kz сайтының оқулықтарын математика пәнінен олимпиадаға дайындық барысында пайдалану» тақырыбында өз тәжірибесімен бөлісті. Ол платформа материалдарының оқушылардың логикалық ойлауын дамытуға және күрделі тапсырмаларды шешу дағдыларын жетілдіруге оң әсерін атап өтті. Сондай-ақ олимпиада тапсырмаларының түрлері, оларды шешу жолдары және оқушылармен жұмыс істеу әдістері таныстырылып, әріптестерге тиімді құрал ретінде ұсынылды.  

Математика пәнінің мұғалімі Божко Марина Владимировна қазіргі заманғы цифрлық платформалар — Diffit, Magic School және Обучай-ды пайдалану тәжірибесімен бөлісті.

Ол осы құралдардың көмегімен кез келген пән бойынша жұмыс парақтарын, карточкаларды және тапсырмаларды оқушылардың деңгейі мен қажеттіліктеріне сәйкес жылдам әрі тиімді түрде жасауға болатынын көрсетті. Коучинг қатысушылары платформалардың интерфейсімен танысып, оны оқу үдерісінде қолдану бойынша қадамдық нұсқаулықтар мен ұсыныстар алды.

Коучинг жемісті және достық атмосферада өтті, әріптестер тарапынан үлкен қызығушылық пен көптеген сұрақтар туғызды. Мұғалімдер ұсынылған материалдың практикалық маңыздылығын атап өтіп, алған білімдерін өз жұмысында енгізуге дайын екендіктерін білдірді.

География пәні мұғалімі Асель Күлмесқановна Асылбекова «Қоршаған ортаны қорғау аспектілері бойынша географияны тиімді оқыту жолдары» тақырыбында сөз сөйледі.  

Шығарылымның мақсаты: оқушыларда экологиялық ойлау мен қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыруға бағытталған қазіргі заманғы педагогикалық тәсілдерді география пәні арқылы қарастырып, талдау.  

Тиімді оқыту жолдары мен әдістері: проблемалық және зерттеу тәсілдерін қолдану (жобалық қызмет, шағын зерттеулер, карталармен, статистикамен, бақылау материалдарымен жұмыс). Интерактивті технологияларды пайдалану — пікірталастар, экологиялық ойындар, дебаттар, топтық жұмыстар. Аймақтық және краеведтік материалдарды қосу (жергілікті табиғи нысандардың жай-күйін зерттеу, оларды қорғау акцияларына қатысу). Цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану: интерактивті карталар, ГИС, онлайн платформалар (мысалы, «Яндекс.Карталар», «Google Earth», РГО ресурстары).

Мұғалім тарих пәні Золотова Татьяна Владимировна «Рефлексия – мұғалім мен оқушының өсу құралы ретінде» тақырыбында сөз сөйледі. Мұғалім рефлексияның сабақтағы мәнін – оқушылар мен мұғалімнің бірлескен әрекеті ретінде атап өтті, ол оқу процесін жетілдіруге, әрбір оқушының жеке тұлғасына бағытталуға мүмкіндік береді.

Рефлексияның негізгі мақсаты – оқушылардың қиындықтарды жеңу әдісін түсінуі және өз қызметінің нәтижесін өзін-өзі бағалауы болып табылады.

Ол рефлексияны дайындау және сабақта қолданудың мүмкін артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттап, осы тақырып бойынша презентация көрсетті. Мұғалімдермен бірге «рефлексияны кубикпен» сәтті жүргізді.

География пәні мұғалімі Н.С. Ермұқашева LessonUp платформасын пайдаланып, интерактивті сабақ көрсетті. Интерактивті сабақтар, тесттер, сауалнамалар жасау мүмкіндіктері таныстырылды. Платформаның қысқаша шолуы, оның функциялары мен артықшылықтары айтылды.

Мысалы, LessonUp арқылы технология пәнінен сабақ үлгісі көрсетілді. Интерактивті элементтер ретінде викториналар, сәйкестендіру тапсырмалары қолданылды.

Ұсыныстар:  

* LessonUp-та сабақтар жасау бойынша шеберлік сабақтарын ұйымдастыру.   

* Платформаны оқу процесін цифрландыру жоспарына енгізу.  

* EdTech құралдарын пайдалану бойынша педагогтар арасында тәжірибе алмасуды қолдау.

30 октября 2025 года в рамках методической работы в КГУ «Средняя общеобразовательная школа-лицей №7» города Семей Абайской области педагоги, прошедшие курсы повышения квалификации по предмету  провели коучинг и поделились своим опытом работы с коллегами.

Учитель математики Кунгожина Жанар Фазыловна поделилась своим опытом работы  на тему «Использование учебников сайта matol.kz при подготовке к олимпиаде по математике». Она отметила положительное влияние материалов платформы на развитие логического мышления учащихся и совершенствование навыков решения сложных задач. Также были представлены виды олимпиадных заданий, способы их решения и методы работы с учениками, рекомендованные коллегам как эффективный инструмент.  

Учитель  математики Божко Марина Владимировна поделилась с коллегами ценным опытом использования современных цифровых платформ Diffit, Magic School и Обучай.

Она показала, как с помощью этих инструментов можно быстро и эффективно создавать рабочие листы, карточки и задания по любому предмету, адаптируя их под уровень и потребности учащихся. Участники коучинга познакомились с интерфейсом платформ, получили пошаговые инструкции и рекомендации по их использованию в учебной деятельности.

Коучинг прошёл в продуктивной и дружеской атмосфере, вызвав живой интерес и множество вопросов со стороны коллег. Учителя отметили практическую значимость представленного материала и выразили готовность внедрять полученные знания в своей работе.

Учитель географии Асылбекова Асель Кульмескановна выступила по теме «Эффективные пути обучения географии аспектам охраны окружающей среды»

Цель выступления: Рассмотреть и проанализировать современные педагогические подходы к формированию у учащихся экологического мышления и ответственного отношения к окружающей среде средствами школьного курса географии.

Эффективные пути и методы обучения: Использование проблемного и исследовательского подходов (проектная деятельность, мини-исследования, работа с картами, статистикой, материалами наблюдений). Применение интерактивных технологий — дискуссии, экологические игры, дебаты, работа в группах. Включение регионального и краеведческого материала (изучение состояния местных природных объектов, участие в акциях по их охране). Использование цифровых образовательных ресурсов: интерактивные карты, ГИС, онлайн-платформы (например, «Яндекс.Карты», «Google Earth», ресурсы РГО).

Учитель истории Золотова Татьяна Владимировна, выступила с темой «Рефлексия –как инструмент роста учителя и ученика».

  Учитель, отметила, что рефлексия на уроке — это совместная деятельность учащихся и учителя, позволяющая совершенствовать учебный процесс, ориентируясь на личность каждого ученика.

Основной  целью рефлексии является , осознание учащимися метода преодоления затруднений и самооценка ими результатов своей деятельности. 

Она описала возможные плюсы и минусы при подготовке и применении рефлексии на уроках. Продемонстрировала презентацию на данную тему. Успешно провела с учителями рефлексию с кубиком.  

Учитель географии Н.С.Ермукашева показала интерактивный урок с использованием платформы LessonUp. Возможности создания интерактивных уроков, тестов, опросов. Краткий обзор платформы, ее функций и преимуществ.            Возможности создания интерактивных уроков, тестов, опросов.

Пример урока по технологии с использованием LessonUp. Интерактивные элементы: викторины, задания на сопоставление.

Рекомендации:

•  Организовать мастер-классы по созданию уроков в LessonUp.

•  Включить платформу в план цифровизации учебного процесса.

•  Поддерживать обмен опытом между педагогами по использованию EdTech-инструментов.







]]>
admin Thu, 30 Oct 2025 20:25:13 +0600