Коучинг
2025 жылдың 30 қазан күні Абай облысы, Семей қаласындағы «№7 жалпы орта білім беретін мектеп-лицейінде» әдістемелік жұмыс аясында пән бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтер өз тәжірибелерімен бөлісіп, ұжым мұғалімдеріне коучинг өткізді.
Математика пәнінің мұғалімі Кунгожина Жанар Фазыловна «matol.kz сайтының оқулықтарын математика пәнінен олимпиадаға дайындық барысында пайдалану» тақырыбында өз тәжірибесімен бөлісті. Ол платформа материалдарының оқушылардың логикалық ойлауын дамытуға және күрделі тапсырмаларды шешу дағдыларын жетілдіруге оң әсерін атап өтті. Сондай-ақ олимпиада тапсырмаларының түрлері, оларды шешу жолдары және оқушылармен жұмыс істеу әдістері таныстырылып, әріптестерге тиімді құрал ретінде ұсынылды.
Математика пәнінің мұғалімі Божко Марина Владимировна қазіргі заманғы цифрлық платформалар — Diffit, Magic School және Обучай-ды пайдалану тәжірибесімен бөлісті.
Ол осы құралдардың көмегімен кез келген пән бойынша жұмыс парақтарын, карточкаларды және тапсырмаларды оқушылардың деңгейі мен қажеттіліктеріне сәйкес жылдам әрі тиімді түрде жасауға болатынын көрсетті. Коучинг қатысушылары платформалардың интерфейсімен танысып, оны оқу үдерісінде қолдану бойынша қадамдық нұсқаулықтар мен ұсыныстар алды.
Коучинг жемісті және достық атмосферада өтті, әріптестер тарапынан үлкен қызығушылық пен көптеген сұрақтар туғызды. Преподаватели ұсынылған материалдың практикалық маңыздылығын атап өтіп, алған білімдерін өз жұмысында енгізуге дайын екендіктерін білдірді.
География пәні мұғалімі Асель Күлмесқановна Асылбекова «Қоршаған ортаны қорғау аспектілері бойынша географияны тиімді оқыту жолдары» тақырыбында сөз сөйледі.
Шығарылымның мақсаты: оқушыларда экологиялық ойлау мен қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыруға бағытталған қазіргі заманғы педагогикалық тәсілдерді география пәні арқылы қарастырып, талдау.
Тиімді оқыту жолдары мен әдістері: проблемалық және зерттеу тәсілдерін қолдану (жобалық қызмет, шағын зерттеулер, карталармен, статистикамен, бақылау материалдарымен жұмыс). Интерактивті технологияларды пайдалану — пікірталастар, экологиялық ойындар, дебаттар, топтық жұмыстар. Аймақтық және краеведтік материалдарды қосу (жергілікті табиғи нысандардың жай-күйін зерттеу, оларды қорғау акцияларына қатысу). Цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану: интерактивті карталар, ГИС, онлайн платформалар (мысалы, «Яндекс.Карталар», «Google Earth», РГО ресурстары).
Мұғалім тарих пәні Золотова Татьяна Владимировна «Рефлексия – мұғалім мен оқушының өсу құралы ретінде» тақырыбында сөз сөйледі. Мұғалім рефлексияның сабақтағы мәнін – оқушылар мен мұғалімнің бірлескен әрекеті ретінде атап өтті, ол оқу процесін жетілдіруге, әрбір оқушының жеке тұлғасына бағытталуға мүмкіндік береді.
Рефлексияның негізгі мақсаты – оқушылардың қиындықтарды жеңу әдісін түсінуі және өз қызметінің нәтижесін өзін-өзі бағалауы болып табылады.
Ол рефлексияны дайындау және сабақта қолданудың мүмкін артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттап, осы тақырып бойынша презентация көрсетті. Преподавателимен бірге «рефлексияны кубикпен» сәтті жүргізді.
География пәні мұғалімі Н.С. Ермұқашева LessonUp платформасын пайдаланып, интерактивті сабақ көрсетті. Интерактивті сабақтар, тесттер, сауалнамалар жасау мүмкіндіктері таныстырылды. Платформаның қысқаша шолуы, оның функциялары мен артықшылықтары айтылды.
Мысалы, LessonUp арқылы технология пәнінен сабақ үлгісі көрсетілді. Интерактивті элементтер ретінде викториналар, сәйкестендіру тапсырмалары қолданылды.
Ұсыныстар:
* LessonUp-та сабақтар жасау бойынша шеберлік сабақтарын ұйымдастыру.
* Платформаны оқу процесін цифрландыру жоспарына енгізу.
* EdTech құралдарын пайдалану бойынша педагогтар арасында тәжірибе алмасуды қолдау.
30 октября 2025 года в рамках методической работы в КГУ «Средняя общеобразовательная школа-лицей №7» города Семей Абайской области педагоги, прошедшие курсы повышения квалификации по предмету провели коучинг и поделились своим опытом работы с коллегами.
Учитель математики Кунгожина Жанар Фазыловна поделилась своим опытом работы на тему «Использование учебников сайта matol.kz при подготовке к олимпиаде по математике». Она отметила положительное влияние материалов платформы на развитие логического мышления учащихся и совершенствование навыков решения сложных задач. Также были представлены виды олимпиадных заданий, способы их решения и методы работы с учениками, рекомендованные коллегам как эффективный инструмент.
Учитель математики Божко Марина Владимировна поделилась с коллегами ценным опытом использования современных цифровых платформ Diffit, Magic School и Обучай.
Она показала, как с помощью этих инструментов можно быстро и эффективно создавать рабочие листы, карточки и задания по любому предмету, адаптируя их под уровень и потребности учащихся. Участники коучинга познакомились с интерфейсом платформ, получили пошаговые инструкции и рекомендации по их использованию в учебной деятельности.
Коучинг прошёл в продуктивной и дружеской атмосфере, вызвав живой интерес и множество вопросов со стороны коллег. Учителя отметили практическую значимость представленного материала и выразили готовность внедрять полученные знания в своей работе.
Учитель географии Асылбекова Асель Кульмескановна выступила по теме «Эффективные пути обучения географии аспектам охраны окружающей среды»
Цель выступления: Рассмотреть и проанализировать современные педагогические подходы к формированию у учащихся экологического мышления и ответственного отношения к окружающей среде средствами школьного курса географии.
Эффективные пути и методы обучения: Использование проблемного и исследовательского подходов (проектная деятельность, мини-исследования, работа с картами, статистикой, материалами наблюдений). Применение интерактивных технологий — дискуссии, экологические игры, дебаты, работа в группах. Включение регионального и краеведческого материала (изучение состояния местных природных объектов, участие в акциях по их охране). Использование цифровых образовательных ресурсов: интерактивные карты, ГИС, онлайн-платформы (например, «Яндекс.Карты», «Google Earth», ресурсы РГО).
Учитель истории Золотова Татьяна Владимировна, выступила с темой «Рефлексия –как инструмент роста учителя и ученика».
Учитель, отметила, что рефлексия на уроке — это совместная деятельность учащихся и учителя, позволяющая совершенствовать учебный процесс, ориентируясь на личность каждого ученика.
Основной целью рефлексии является , осознание учащимися метода преодоления затруднений и самооценка ими результатов своей деятельности.
Она описала возможные плюсы и минусы при подготовке и применении рефлексии на уроках. Продемонстрировала презентацию на данную тему. Успешно провела с учителями рефлексию с кубиком.
Учитель географии Н.С.Ермукашева показала интерактивный урок с использованием платформы LessonUp. Возможности создания интерактивных уроков, тестов, опросов. Краткий обзор платформы, ее функций и преимуществ. Возможности создания интерактивных уроков, тестов, опросов.
Пример урока по технологии с использованием LessonUp. Интерактивные элементы: викторины, задания на сопоставление.
Рекомендации:
• Организовать мастер-классы по созданию уроков в LessonUp.
• Включить платформу в план цифровизации учебного процесса.
• Поддерживать обмен опытом между педагогами по использованию EdTech-инструментов.







